Litery przestrzenne Wrocław

Czym tak naprawdę jest reklama zewnętrzna? Jakie są jej zadania? Większość osób tę formę reklamy kojarzy pod hasłem outdoor. Jest to jednocześnie najbardziej rozpowszechniona forma reklamy, z którą również najwięcej osób ma styczność. Do potencjalnych klientów dociera ona poza ich domami, czyli w przestrzeni publicznej.

Form reklamy outdoorowej jest całkiem sporo. Wśród form tej reklamy wyróżnić należy billboardy, ulotki, litery przestrzenne Wrocław czy też plakaty wiszące na słupach.

Definicja reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna to marketingowy przekaz, który dociera do potencjalnych klientów poza ich miejscem zamieszkania, dzięki czemu cechuje się brakiem osobistej nachalności. Dzięki temu odbiorca czuje, że nie jest bombardowany treścią marketingową w swojej strefie komfortu. Reklama zewnętrzna dociera do wszystkich po równo.

Reklama zewnętrzna bardzo często stosowana jest w ruchliwych ciągach komunikacyjnych jak np. skrzyżowania, największe centra miast, chodniki czy też pobocza autostrad. Innymi popularnymi miejscami na umieszczenie tego rodzaju reklamy mogą być także umieszczane wewnątrz miejsc, w których znajduje się wiele osób jak np. centra handlowe.

Nośniki reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna jest bardzo bogata w swojej formie. Nie ma ściśle określonego katalogu nośników, do których można podpiąć tę definicję. Poniżej prezentujemy kilka najczęściej spotykanych, jednak z całą pewnością nie można powiedzieć, że są to jedyne formy reklamy zewnętrznej.

reklama wielkoformatowa – reklama tego rodzaju jest po prostu wielka. Według definicji reklama tego rodzaju zaczyna się od wielkości około 100 metrów kwadratowych. Zwykle znajduje się na ścianach wieżowców albo na bannerach reklamowych na ruchliwych skrzyżowaniach. Jednym z najpopularniejszych nośników tej reklamy jest siatka winylowa, która dzięki swoim właściwością w nocy może być podświetlona dodatkowym światłem, zwiększając jej czytelność.
szyld – najczęściej umieszczane są przy wejściu do konkretnej firmy, natomiast zwykle wystaje poza obręb ściany. Jednym z materiałów z jakiego może być wykonany są litery przestrzenne Wrocław.
billboard – są to jedne z najpopularniejszych rodzajów reklamy zewnętrznej. Zwykle umieszczane są na specjalnych konstrukcjach zapewniających im odpowiednią wysokość i zwiększających widoczność. Czasami można spotkać je na ścianach bloków, gdzie montowane są bezpośrednio do ściany.
neon – ta forma reklamy bazuje tylko i wyłącznie na formie pisemnej. Bardzo często świeci w nocy i przykuwa dzięki temu uwagę potencjalnych klientów. Litery przestrzenne Wrocław doskonale sprawdzają się w tej formie reklamy, trzeba tylko pamiętać o ich odpowiednim podświetleniu.
– infoscreen – obecnie zyskuje bardzo dużo na popularności, jest to kolorowy ekran telewizyjny, który najczęściej umieszczany jest na ścianach obiektów.

Prawo

Bardzo istotną kwestią, jeśli chodzi o jakąkolwiek formę reklamy jest prawo. Dlatego też decydując się na skorzystanie z reklamy zewnętrznej, trzeba wiedzieć, że jej lokalizacje ściśle opisuje kodeks prawny oraz budowlany.

Wady i zalety reklamy zewnętrznej

Zalety reklamy outdoorowej to fakt, że dociera ona ze swoją treścią do bardzo szerokiego grona potencjalnych klientów. Dodatkową jej zaletą jest fakt, że nie dzieli ona odbiorców na wiek, płeć, zawód i inne cechy, jest więc w pełni uniwersalna. Jeżeli chodzi o wady to zwykle wtapia się w otoczenie co powoduje, że nie jest widoczna przez każdego, a dodatkowo niektórzy ludzie odbierają ją jako psucie krajobrazu, natomiast reklamy świetlne mogą dawać się we znaki okolicznym mieszkańcom, zwłaszcza w nocy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here