Integracja sklepów internetowych z danym systemem kurierskim, to idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa. System taki umożliwia obsługę zamówień oraz generowanie listów przewozowych, bez konieczności ręcznego tworzenia paczek w panelu firmy kurierskiej. Współpraca z takimi firmami jak DPD, GLS, UPS, DHL, Inpost czy Poczta Polska, to podstawa działalności dużej liczby przedsiębiorstw, a zintegrowanie systemów zdecydowanie ułatwi i przyspieszy codzienną pracę.
Czym dokładnie jest integracja?
Integracja pozwala na natychmiastowe przesyłanie danych nadawczych między formularzem zamówienia, a formularzem nadawczym. Wystarczy kilka kliknięć myszą i list przewozowy zostaje wygenerowany. Połączenie tych dwóch sektorów, to korzyść zarówno dla przedsiębiorcy, jak i klienta. Sprawna logistyka, to podstawa działania handlu. Po zainstalowaniu specjalnej wtyczki, użytkownik będzie mógł w sposób intuicyjny generować dane i przekazywać je do systemu kurierskiego.
Funkcje modułu integracji
- nadawanie przesyłek z karty zamówienia
- automatyczne nadawanie przesyłek do zamówień
- synchronizacja statusów przesyłek
- zbiorcze nadawanie wielu przesyłek jednocześnie
- menadżer przesyłek
- śledzenie przesyłek
Rodzaje integracji
Sellintegro oferuje następujące integracje:
- integracja DPD z programem Subiekt GT
- integracja DPD z systemem Comarch Optima
- integracja DPD z Subiekt Nexo Pro
Integracje w przygotowaniu:
W najbliższym czasie dostępne będą również:
- integracja DPD z Navireo
- integracja DPD z Wapro Mag
- integracja DPD z Comarch XL
- integracja DPD z Enova
Dla każdego rodzaju integracji, opracowywane są oddzielne instrukcje, które w prosty i czytelny sposób wyjaśniają działanie oprogramowania. Dowiemy się z nich jakie są minimalne wymagania systemowe i jaka prędkość Internetu jest wystarczająca do sprawnego działania modułu. Każda integracja przeprowadza co jakiś czas aktualizację, które powinny być pobrane w celu prawidłowego funkcjonowania systemu.
Zalety integracji z firmami kurierskimi
Zaletą modułu przeznaczonego do wysyłek kurierskich jest możliwość współpracy bez konieczności zawierania osobnych umów. Formularze są tak skonstruowane, aby jak najbardziej zoptymalizować cały proces. Można tworzyć listy kontrahentów i automatycznie je aktualizować, bez konieczności powtarzania tych czynności za każdym razem, kiedy chcemy nadać paczkę do stałego odbiorcy.
W przypadku posiadania kilku magazynów, dane kontrahenta przenoszone są automatycznie. Możemy na bieżąco śledzić trasę przesyłek i w razie konieczności, informować o statusie swojego kontrahenta. Dużą zaletą jest także możliwość sortowania według różnych, potrzebnych nam w danej chwili kryteriów. Możemy sprawdzić liczbę paczek nadanych w danym okresie, czy do konkretnego kontrahenta. Jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować koszty związane z wysyłkami, a także dokonywać płatności online.
W przypadku pytań lub wątpliwości, zawsze możemy skontaktować się z obsługą klienta za pomocą infolinii, czy też przesyłać maila z zapytaniem. Specjaliści pomogą nam rozwiązać problem i wszystko wytłumaczą w jasny i klarowny sposób.